Trening cardio zimą

By admin1sd23

16 października 2018

Wydaje się, że najlepszą porą na aktywność fizyczną jest lato oraz wiosna i wczesna jesień. Potem, gdy zbliża się i trwa w pełni zima, nie wszyscy dają radę wychodzić na podwórko i na przykład biegać. Sport można na szczęście uprawiać w różnych miejscach, nie tylko pod gołym niebem. Latem warto wykorzystać takie warunki. Szczególnie dotyczy to takiej czynności jak trening cardio. Różne treningi siłowe, interwały, fitness czy joga kojarzą się z ćwiczeniami w zamkniętych pomieszczeniach – i bardzo dobrze! Z kolei bieganie, pływanie, skakanie na skakance czy spacery mogą już odbywać się na zewnątrz. Zimą sprawa się komplikuje. Sport a zima to niemili towarzysze, nie lubią się. Dlatego są dwie opcje: albo poskromić tę nieokiełznaną i chaotyczną porę roku, albo osunąć się w cień i robić swoje. W drugim przypadku trening cardio lepiej zrealizować na przykład na basenie (jako pływanie) lub na siłowni (bieżnia). Wiele osób postępuje w ten sposób i nie wychodzi im to na złe. Dlaczego sport zimą jest taki ważny? Ano dlatego, że większość ludzi ma tendencję do odpuszczania sobie wszelkiej aktywności fizycznej w tym czasie, co wiąże się z tyciem oraz po prostu ze zdrowiem. Wiadomo, że trening cardio krzywdy nie zrobi, a może poprawić humor i zmienić nastawienie do życia na bardziej pozytywne.

About admin1sd23

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *